Pers en Nieuws

E-mailmarketing volgens de privacy richtlijn – arrest van het Europees Hof van Justitie

Samenvatting Het Hof van Justitie heeft de Privacy Shield overeenkomst, die voorheen de overdracht van persoonsgegevens aan deelnemende Amerikaanse bedrijven toestond, niet van kracht verklaard. Vanwege de juridische situatie in de VS, waarbij de veiligheidsautoriteiten...

Partnership met DEA.Amsterdam

“De bereidheid om elkaar te helpen te groeien, het gunnen van business en de uiterst prettige manier van samenwerken.”     Dat is wat DEA.Amsterdam zo bevalt aan het partnership met Maileon. In elke nieuwsbrief zetten we een partner in de spotlight....

Release notes 03-07-2020

We would like to inform you about the features and changes that have been introduced in MAILEON with the Software Update on 2020-07-03:   MAILEON | General •CUSTOMER | Single Sign On for MAILEON Accounts After the software update, we will introduce a...

Klantcase Bayer

Tijdens de Email Awards 2019 in Duitsland heeft Maileon maar liefst tweemaal een award in de wacht gesleept. Eén van deze awards werd verdiend met de zeer succesvolle klantcase Bayer CropScience. Digitalisering in de agrarische sector Van weerfaxen tot zeer gepersonaliseerde...

E-mailmarketing automation: 4 privacy-punten waar je rekening mee moet houden

E-mailmarketing en privacy gaan hand in hand. Of je nu bij een gemeente, financiële instelling of een sterk consumentenmerk werkt: het maakt eigenlijk niet uit. Privacy is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden en je kunt hier zomaar de mist mee in gaan. Natuurlijk zijn er...

Release notes 17-04-2020

We would like to inform you about the features and changes that have been introduced in MAILEON with the Software Update on 2020-04-17:   MAILEON | General •CUSTOMER | New User Notification: Change of 2FA After software update MAILEON users will receive email notification on each...

Sender Score

Waarom de Return Path Sender Score zo belangrijk is voor je e-mail deliverability  De inbox bereiken is altijd een uitdaging. Hoewel marketeers het gevoel kunnen hebben dat aanbieders van mailboxen onredelijk streng zijn, is daar een reden voor....

Voordelen van e-mailadres verificatie services

Voordelen van e-mailadres verificatie services  Er is een grote vraag naar e-mailadres verificatie (EAV) en steeds meer mensen zien de voordelen voor e-mail marketing erin. Maar hoe werkt het nu eigenlijk? Waar e-mailadressen worden verwerkt, vindt...

Release notes 07-12-2019

We would like to inform you about the features and changes that have been introduced in MAILEON with the Software Update on December 7th, 2019.MAILEON | General •CUSTOMER | Performance Improvements The performance and reliability of the entire system is improved...

Lange termijn effecten in emailmarketing

Langetermijneffecten in e-mailmarketing: een overzicht en optimaliseringsaanpak voor de lange termijn   Het internet heeft geleid tot een ongekende versnelling van de communicatie- en commerciële processen. Real-time of near-time is de nieuwe standaard, als gevolg van de...

EPrivacy

EPrivacy Verordening – Wat komt er op ons af?   In feite moest de ePrivacy verodening (ePV), samen met de verordening inzake gegevensbescherming (AVG), reeds in 2018 worden aangenomen. Zo gemakkelijk was het blijkbaar niet, en het wordt nu...