Klantcase: De Hypotheker

De Hypotheker is Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. De ruim 170 vestigingen geven onafhankelijk advies over je hypotheek: de verkrijgbare hypotheekvormen en de daaraan gekoppelde verzekeringen. Na advies te geven over de juiste hypotheek, verzorgt De Hypotheker vervolgens de offerte en de afsluiting van je hypotheek.

Het hypotheekadvies van De Hypotheker is volstrekt onafhankelijk: ze zijn verbonden met onze klanten en op geen enkele manier gebonden aan geldverstrekkers. De Hypotheker dient uitsluitend jouw belangen. Op basis van bijna 5,000 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1 blijkt dit ook wel!

Facts

Branche

Financiële dienstverlener

Integraties & API’s

Voor De Hypotheker is er een integratie met Blueconic en een Customer Data Warehouse gemaakt.

Favoriete feature

Trigger mailings en de marketing automation module. Deze worden bijvoorbeeld ingezet wanneer iemand een whitepaper download, voorkeuren bijwerkt of een review plaatst.

Uitdaging

“De ESP waarmee we werkten voldeed niet meer aan onze verwachtingen en gaf ons bovendien onvoldoende zekerheid over toekomstige doorontwikkeling. In onze e-mailstrategie worden we ondersteund door Bikkelhart en zij noemden Maileon als een nieuwe speler op de Nederlandse markt, die wel aan onze eisen en verwachtingen kon voldoen”, aldus Amy Pluijmert e-mailmarketeer bij De Hypotheker.
Marcia Merenciana photo
"We bevelen Maileon graag aan als ESP, omdat ze goed naar je luisteren en meedenken. Het is ook hun doel om onze doelen te bereiken. Ze zijn echt sparringpartner, je hebt gemakkelijk rechtstreeks contact, zijn vriendelijk en experts"

Marcia Merenciana

Data Analist De Hypotheker

Resultaten

Onze samenwerking heeft ons tot op heden vooral op dataniveau veel informatie en inzicht gebracht. We zijn gestart om de bestaande flows over te zetten naar Maileon dus de ontvanger heeft hier (als het goed is) niet zoveel van gemerkt.

 

Ook kent Maileon een heel hoog detailniveau in de data wat voor ons erg belangrijk is. We kunnen via de API zelf bepalen welke data we eruit halen en met welke frequentie.

Daarnaast heeft Maileon een zeer vriendelijke gebruikersinterface waarbij eigen HTML kennis niet nodig is. De sjablonen zijn makkelijk aan te passen/te maken waardoor we een grotere vrijheid kregen in het opmaken van onze mailings.

 

Tevens denkt Maileon erg goed met ons mee en zijn er ook altijd maatwerk mogelijkheden / oplossingen wat bijdraagt aan de flexibiliteit.

Interesse?

Wil je meer informatie over Maileon of een demo zien? Bel 085 – 065 32 63, mail naar contact@maileon.nl of vul het formulier in.

phone, icon
Neem contact op